Od tejto chvíle všetky problémy nedostatočného napätia akumulátora na motocykloch BMW s ABS patria minulosti.
Prvýkrát! Gél technológie pre motocykle - iba EXIDE
Montáž pomocou skrutiek a matíc
Loading vo vozidle: Požadované nabíjacie napätie medzi 14,1V do 14,4V
Naložený s nabíjačkou: Používa sa výhradne jednotky s charakteristickými krivkami IU alebo IU1U2 s nasledujúcimi údajmi:
I fáza: 2-5 A (odporúčané) U alebo U1 fáza: 14,1-14,4 V; U2-fáza 13,8 V
Doba nabíjania: IU alebo IU1 najmenej 12 hodín spínacie U2-fáza po 12-16 hodín.
Nahrádza DIN typu 518 14, 519 13, 525 15
Náhrada za 51814, 51913 a 52015,
Pôvodné zariadenie pre BMW. Vhodné pre BMW R modelov čo rok. 1970 a všetky modely K. Okamžite pripravené na inštaláciu

148,90 €
121,06 € bez DPH